Golfpassille olen tehnyt monipuolisesti sisällöntuotantoon liittyviä projekteja: matkaohjelmia, esitteitä, uutiskirjeitä, nettisivujen tekstien päivitystä sekä asiantuntija-artikkeleita golfkohteista maailmalla. Kun laadukkaat sisällöt tyyleineen on mietitty kuntoon, on niitä helppo hyödyntää kaikissa yrityksen materiaaleissa ja muokata tarpeen mukaan. Näin säästetään aikaa, kun sisältöjä ei tarvitse joka kerta tuottaa alusta saakka. Samalla materiaalien sisältöjen tyyli säilyy yhtenäisenä.

Laadukas sisältö luo lisäarvoa

Kun materiaalien sisältöön on panostettu, tuovat ne asiakkaalle lisäarvoa myös silloin, kun tämä on jo sitoutunut tarjoamaasi tuotteeseen. Asiakas tietää tilausta tehdessään konkreettisen tuotteen tai palvelun, jonka ostaa, mutta aina voit sen lisäksi yllättää hänet – hyvässä ja pahassa. Selkeä, informatiivinen ja koko asiakaskokemuksen ajan linjassa pysyvä sisältö yllättää positiivisesti. Puutteellinen ja epäjohdonmukainen sisältö voi puolestaan saada valitsemaan toisen palveluntarjoajan jatkossa. Sisällöntuotanto on isossa roolissa erityisesti yrityksen ulkoisessa viestinnässä.

Golfpassi – Parhaat palat

Kirjoittamani artikkelit golfkohteista ovat jääneet mieleen – niitä on ollut hauska ja välillä haastavakin kirjoittaa, mutta kokemuksen myötä golfsanasto on tullut hyvin tutuksi ja kohteista löytynyt aina uusia, jännittäviä yksityiskohtia kerrottavaksi. Artikkeleita olen kirjoittanut FORE! sekä SGKY Honour -lehtiin. On ollut upeaa päästä maalaamaan matkakuumetta tekstin keinoin: tuoreet yksityiskohdat ja huoliteltu sisältö antavat nojatuolimatkailulle siivet! Alla kaksi esimerkkiä kirjoittamistani artikkeleista. Lue kuinka Mallorcalla on muutakin kuin aurinkorantoja ja kuka suomalainen vuorineuvos liittyy Pohjois-Kyproksen ensimmäisen golfkentän historiaan.

 

SGKY Honour – Mallorca (artikkeli)

SGKY Honour – Korineum Golf (artikkeli)

www.golfpassi.fi

Golfpassi – Facebook

 

Golfpassi - sisältö

 

 

<< edellinen      etusivulle      seuraava >>