Tiemme kohtasivat Honour-lehden kanssa ollessani töissä matkatoimistossa, jolloin kirjoitin lehteen golfkohteista maailmalla. Yhteistyömme laajentui matka-artikkeleiden lisäksi myös kotimaan golfaiheisiin mm. golfasumisen saralla.

Artikkelit tuovat lisäarvoa

Nykyään puhutaan paljon siitä, että markkinoinnilla tulisi tarjota asiakkaalle jokin hyöty tai lisäarvo, ja houkutella heidät sitä kautta oman tuotteen tai palvelun piiriin. Enää ei siis riitä, että myydään omaa tuotetta, koska se on hyvä, vaan sen erinomaisuus täytyy tuoda mahdollisimman hyvin perustellen esiin. Tässä sisältömarkkinointi artikkeleiden keinoin tarjoaa loistavan mahdollisuuden erottua massasta.

Artikkelit ja advertoriaalit pureutuvat tavallista mainosta syvemmin tuotteesi maailmaan, tarjoten lukijalle monipuolisen katsauksen aiheeseen. Asiantunteva ja houkuttelevasti kirjoitettu teksti herättää mielenkiinnon kokeilla, ja koska se on kirjoitettu yrityksesi kannalta positiiviseen ja ammattitaitoiseen sävyyn, sinulla on hyvät mahdollisuudet olla ensimmäinen, johon lukija ottaa yhteyttä halutessaan ostaa tuotteen.

SGKY Honour – Parhaat palat

Alla muutamia esimerkkejä kirjoittamistani artikkeleista. Lue kuinka Mallorcalla on muutakin kuin aurinkorantoja ja kuka suomalainen vuorineuvos liittyy Pohjois-Kyproksen ensimmäisen golfkentän historiaan. Entä mitä tulisi huomioida, kun lähtee kuukaudeksi golflomalle?

SGKY Honour – Mallorca (artikkeli)

SGKY Honour – Korineum Golf (artikkeli)

SGKY Honour – Mar Menor ja Pestana (sivu 52)

SGKY Honour – Suomen paras golfasumiskohde: Himos Resort (sivu 34) ja La Finca Golf Resort (sivu 60)

SGKY Honour nettisivut

Golfpassi - sisältö

 

<< edellinen      etusivulle      seuraava >>